March 02, 2024, 03:17:49 PM

------------------------------------------

If you have Login Problems Use the Login in Top Menu Bar


------------------------------------------
If you have a problem registering here, Leave a msg at our FB Page >> Here.

Plz Don't use Hotmail to Register. You might not receive Activation mail. Use Other free mail provider like Gmail or Yahoo.






Author Topic: Drayw's Anatomy(MAY INCLUDE NUDITY)  (Read 2860 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Roshon21

  • I will obey your every command. ._.
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1336
  • Gender: Male
  • "If I am a "Robot," do I eat metal."
    • View Profile
Drayw's Anatomy(MAY INCLUDE NUDITY)
« on: March 07, 2013, 10:06:56 PM »
Basically draw anatomy :santa:
Hmm not really any rules to it but it would be helpful in the future
^.^
« Last Edit: March 08, 2013, 08:19:38 AM by Roshon21 »

Offline KagePen

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2614
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Drayw's Anatomy
« Reply #1 on: March 08, 2013, 12:28:25 AM »
Hmmm, this is good, I will start spanky's training here 8)

Offline Chelleka

  • Aspiring Artist
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 86
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Drayw's Anatomy
« Reply #2 on: March 08, 2013, 06:42:00 AM »
Cool idea, hopefully we can learn some things from each other! ^^

Offline Roshon21

  • I will obey your every command. ._.
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1336
  • Gender: Male
  • "If I am a "Robot," do I eat metal."
    • View Profile
Re: Drayw's Anatomy
« Reply #3 on: March 08, 2013, 08:17:57 AM »
Well just drew it recently......... I probably have to modify lol



Offline Ryan

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1170
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Drayw's Anatomy(MAY INCLUDE NUDITY)
« Reply #4 on: March 08, 2013, 10:26:47 AM »
Awesome idea Roshon. You been studying Burne Hogarth?

Offline Roshon21

  • I will obey your every command. ._.
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1336
  • Gender: Male
  • "If I am a "Robot," do I eat metal."
    • View Profile
Re: Drayw's Anatomy(MAY INCLUDE NUDITY)
« Reply #5 on: March 08, 2013, 04:57:29 PM »
HOW DID YOU KNOW XDXDXDXDXD
Well yeah I saw one of his books and fell in love in his anatomy
Then it encouraged me to practice my anatomy ^.^
Leave to a true artist to find out  ;D