July 17, 2018, 02:07:59 AM

------------------------------------------

If you have Login Problems Use the Login in Top Menu Bar


------------------------------------------
If you have a problem registering here, Leave a msg at our FB Page >> Here.

Plz Don't use Hotmail to Register. You might not receive Activation mail. Use Other free mail provider like Gmail or Yahoo.






Author Topic: Latest Naruto Manga chapter  (Read 51256 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dawood

  • Guest
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #30 on: December 17, 2009, 12:46:39 PM »
Danzou vs Sasuke . Who's gonna win ? Can't wait to see how this sharingan hand of Danzou will work.

even though it may not look like it in this chapter.. i think danzo might be a very big challenge.. i think he'll see every move that sasuke make... eyes are eyes whether you have them on your head or arm... i wonder if danzo has mangekou sharingan... he might only use mangekou sharingan with the eye he has covered up

Offline Hasith

  • xYx
  • Administrator
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #31 on: December 17, 2009, 01:46:12 PM »
Danzo is a Hokage level fighter and with years of experience and arm full of sharingans, not going to be easy for Sasuke. Battle has began and already surprised Sasuke.

Offline Fallen Kite

  • Fallen
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4290
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #32 on: December 25, 2009, 04:41:29 PM »
Work in progress: Everything.
Alternative title: Nothing.

dawood

  • Guest
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #33 on: December 25, 2009, 05:39:10 PM »
LOL... i think that danzo wasnt even fighting he was just using a genjustu...

Offline Fallen Kite

  • Fallen
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4290
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #34 on: December 25, 2009, 06:04:42 PM »
Or some over realistic shadow clones  :hmm:

But Dawood, The weird girl said he wasn't under a genjutsu  :huh: So what could it be? And why the hell do the eyes on the arm close?  :hmm:
Work in progress: Everything.
Alternative title: Nothing.

dawood

  • Guest
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #35 on: December 25, 2009, 06:19:32 PM »
Or some over realistic shadow clones  :hmm:

But Dawood, The weird girl said he wasn't under a genjutsu  :huh: So what could it be? And why the hell do the eyes on the arm close?  :hmm:

LOL.. yeah it might not be a genjustu.. you might be right he could have made some really good clones

Offline Fallen Kite

  • Fallen
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4290
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #36 on: December 25, 2009, 07:18:54 PM »
Hmm...  :hmm: He has quite a few eyes after all  :hmm:
Work in progress: Everything.
Alternative title: Nothing.

Offline Hasith

  • xYx
  • Administrator
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #37 on: December 26, 2009, 09:27:16 AM »


Danzo seems to be testing Sasukes abilities. But was that Itachi or another illusion ?

Offline Fallen Kite

  • Fallen
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4290
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #38 on: December 26, 2009, 12:04:33 PM »
Hmmm.... Madara Can do these tricks after all  :secret:
Work in progress: Everything.
Alternative title: Nothing.

Offline Hasith

  • xYx
  • Administrator
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #39 on: December 26, 2009, 12:11:55 PM »
Or Maybe Itachi is not dead after all ...

Offline Fallen Kite

  • Fallen
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4290
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #40 on: December 26, 2009, 01:56:00 PM »
Or Maybe Itachi is not dead after all ...
Yeah, maybe he's been hiding him in his eye  :naughty:
Work in progress: Everything.
Alternative title: Nothing.

dawood

  • Guest
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #41 on: December 26, 2009, 06:21:01 PM »
didnt kakshi mention that uchiha madara had a space/time ninjutsu.. maybe he brought itachi from the past?
but i'm only speculating.. lol

Offline Fallen Kite

  • Fallen
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4290
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #42 on: January 15, 2010, 09:16:17 AM »
http://www.onemanga.com/Naruto/478/

Surprised?  :laughing11:
Work in progress: Everything.
Alternative title: Nothing.

Offline Hasith

  • xYx
  • Administrator
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #43 on: January 18, 2010, 08:26:13 AM »
So Itachi was just an Illusion. So Danzo has 10 Sharingans and Shodais cells !! this guy becoming more and more interesting.



I wonder whats this forbidden jutsu of Uchina Clan

Offline Fallen Kite

  • Fallen
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4290
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Latest Naruto Manga chapter
« Reply #44 on: January 20, 2010, 05:36:23 PM »
Yeah, and WHY DOES EVERYONE WANTS THE NINETAILS?! It drives me insane  :laughing11:
Work in progress: Everything.
Alternative title: Nothing.