MangaRaiders

Manga & Anime => Manga Talk => Naruto Manga => Topic started by: DBNext on July 25, 2013, 03:47:08 PM


------------------------------------------

If you have Login Problems Use the Login in Top Menu Bar


------------------------------------------
If you have a problem registering here, Leave a msg at our FB Page >> Here.

Plz Don't use Hotmail to Register. You might not receive Activation mail. Use Other free mail provider like Gmail or Yahoo.






Title: New Naruto series!!
Post by: DBNext on July 25, 2013, 03:47:08 PM
Yeah! it's "the next generation of Naruto"!
Only there's one problem:
It's a ripoff done by an indonesian guy. It made me want to kill myself just after seeing the first page. And what's worse is that it is actually published. And on the first page he said "I'm continuing Masashi Kishimoto's story". Like is there no law in indonesia that prevents plagiarism? 
Search for "Naburo" and see the nightmare.
Here's a spoiler:



(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/996885_10201618208156459_2106901030_n.jpg)
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: KagePen on July 25, 2013, 04:28:06 PM
Wow, first there's that american shmuck that traced bleach and now there's this wackjob? -_- What's next? Two Piece? Krakonball?
 -______- meh~
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: wolf sama on July 25, 2013, 08:59:30 PM
ewww is ugly burn them all
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: OmegaRay on July 25, 2013, 09:27:23 PM
Wow! Just Wow! i think if my "Dimensions Diamond" Didnt publish, im gonna do "AVATAR The Legend Of Andy" and even then, its sound better than Naburo.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Roshon21 on July 25, 2013, 09:49:50 PM
I was also actually thinking of making a fanart for avatar. But i never thought something like this could happen.
What has the world come to.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: codenametukaioo7 on July 25, 2013, 10:39:34 PM
Did Masashi Kishimoto say anythings about it.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Darksquirrel on July 26, 2013, 06:46:14 AM
Has anyone actually read the manga itself? The cover art may be misleading(however unlikely). Even if it is any good though, this is blatant copyright infringement.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Hikari on July 26, 2013, 08:24:03 AM
I tried to check it but I couldnt find any site where I could read it, I dont think kishimoto sensei knows about it.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: codenametukaioo7 on July 26, 2013, 10:32:32 AM
I wander how will Kishimoto-sensei react.
Anyway,I found this out-http://www.youtube.com/watch?v=dCPGs5pylRc (http://www.youtube.com/watch?v=dCPGs5pylRc)
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: WatcherOfSky on July 26, 2013, 10:39:29 AM
And I thought Naruto was bad,
that is possibly the funniest piece of *censored* I have ever had the misfortune to look at...
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: DBNext on July 26, 2013, 11:24:34 AM
The manga itself is bad. The guy traced the poses and faces off "Slam Dunk" manga lol
Wacth the link that codenametukaioo7 posted
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Hikari on July 26, 2013, 12:34:57 PM
HAHAHA! *censored*ing school days is better than that *censored*, and school days has absolutely no story what so ever!
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Jamie on July 26, 2013, 02:23:47 PM
Reminds me off the guy who ripped off bleach :L XD I think it was Nick Simmons.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: DBNext on July 26, 2013, 02:49:05 PM
At least that guy was smart enough to not mention Bleach in his manga
And i thought Fairy Tale was a One Piece ripoff lol, these guys take the trophy instead XD
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Hikari on July 26, 2013, 05:41:36 PM
Well Fairy Tail really isnt a ripoff seen as the only thing similar is the artwork
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Hasith on August 11, 2013, 01:17:24 PM
use decent language everyone. MR is PG13 so keep it suitable for everyone. Using slang doesn't make or look anyone cool. It's fine among friends but in an open forum it looks quite unprofessional and crappy.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Hikari on August 11, 2013, 03:50:31 PM
My bad, wari wari
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: WatcherOfSky on August 12, 2013, 09:13:31 AM
use decent language everyone. MR is PG13 so keep it suitable for everyone. Using slang doesn't make or look anyone cool. It's fine among friends but in an open forum it looks quite unprofessional and crappy.

What if I want to look unprofessional and "crappy".


And that sentence bothers me.
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Omarart97 on January 19, 2014, 12:41:03 PM
My question is how can Kishi actually let this happen...and the artist looks like he is "special" :ohmy:
Title: Re: New Naruto series!!
Post by: Ayano Tanaka on March 05, 2014, 10:35:35 PM
WOW! That's just sad :ban: :dash: :confused: